Alla inlägg den 10 juni 2015

Av Ewelynn Larsson - 10 juni 2015 20:21

Jag har inte varit här på ett tag!!
Haft lite att göra. Nu är de såhär, jag höll på med en Mkt yngre kille (17år) och hetare sex har jag nästan aldrig varit med om. Han dyrkar min kropp och sättet jag har sex på. Sen har vi haft ett uppehåll (vi va bara kk). Nu för ett halvår sen fick vi upp kontakten igen och vi har bytt bilder. Vi träffades och hade världens hetaste spontan sex efter all denna tid isär och med alla bilder och heta ord som skrivits. Sen häromveckan så skickade han att han va tvungen att säga upp all kontakt med mig för att verkligen satsa på sitt förhållande. Ja, jag vet.. Idiot mig som håller på med en kille med tjej, men han är ju så satans charmig och eftersom ja ändå har lärt han de han kan så måste ja ju få njuta lite av de ;-) men jag blev uppriktigt sagt sårad av att han valde bort mig så lätt. Känner mig så otroligt billig och idiotisk. Varför är ja så dum?! Förtjänar en snyting faktiskt. Jag vet ju själv hur de känns när ens pojkvän springer runt till andra tjejer.. Suck...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards