Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Ewelynn Larsson - 19 februari 2015 01:09

Jag fattar ingenting! Idag när jag vaknade blev jag nästan besviken.. Jag hade fyra olästa sms på telefonen och inget va ifrån nr.2 Mystiska, dryga, sexiga, hemliga nummer 2.. Vad händer.. Jag kan inte inte inte få någon form av känslor för honom.. Det kommer bli total kaos och... FAN.. Det är som en sjukdom man inte blir av med.. Det pirrar när jag ser hans namn i min display.. Sättet han ser på mig.. Som han tar på mig.. Han är så sexig och han vet inte ens om det! Efter det tog slut mellan mig o G (ex nr 4) så ville jag bara ligga runt.. Tackade nej till kanske 11 killar. Sen började jag prata med nr.2 Nu kan jag inte tänka på nåt annat. Alltid den första man tänker på på morgonen och den sista innan man somnar! Det är alldeles förtidigt och.. Rykten. Sen är han som en robot med flera personligheter.. Bland vänner är han uppkäftig, lite elak och väldigt dryg. Sen när man e själv med honom så varvar han ner och är världens goaste, mysigaste kille.. Dessa känslor kommer jag kväva.. :-(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards